Algemene Voorwaarden

Op alle overeenkomsten gesloten via de site www.gisbadekbedden.nl zijn onderstaande bepalingen van toepassing.

Overeenkomst en gegevens:

  • De koopovereenkomst komt tot stand nadat u in het winkelwagentje accoord bent gegaan met de voorwaarden en op "order bevestigen" heeft gedrukt, dan is de order definitief geplaatst. U krijgt hiervan per mail een bevestiging.
  • Krijgt u geen bevestiging, neemt u dan contact met ons op. Mogelijk is er iets verkeerd gegaan met de verwerking waardoor uw order niet (correct) is genoteerd.
  • Afhankelijk van de gekozen betaalmethode wordt uw order in behandeling genomen, of na bevestiging, of na ontvangst van de betaling. Zie verder “Betaling”.

Privacy

Leveringstermijn:

  • Binnen 2 werkdagen na ontvangst van uw order wordt u geïnformeerd over de levertijd.
  • Alle goederen die niet op voorraad zijn, worden op klantenorder geproduceerd. Bij het artikel op de productpagina kunt u zien wat de huidige levertijd is..
  • Per mail zullen wij u informeren over de exacte leverdatum en u op de hoogte houden van de status van uw bestelling.
  • Mochten wij niet in staat zijn uw bestelling binnen een maand na ontvangst van uw betaling uit te leveren, dan bent u vrij de order kosteloos te annuleren. Zie verder punt 5 en 6 van “Annulering”.

Verzendkosten:

  • De getoonde bedragen zijn inclusief BTW.
  • Indien u voor meer dan € 100,- bestelt, dan betaalt u geen transportkosten bij verzending binnen Nederland en België.
  • Bij bestellingen onder de € 50,- wordt een bijdrage in de verzendkosten van € 5,- in rekening gebracht bij verzending binnen Nederland en België.
  • Bij bestellingen tussen de € 50,- en € 100,-. wordt een bijdrage in de verzendkosten van € 10,- in rekening gebracht bij verzending binnen Nederland en België.
  • Per EU lidstaat worden de verzendkosten berekend. Geeft u dus het juiste land van aflevering aan.
  • Geen verzending van goederen buiten de EU.
  • Bij berekende bijdrage in de verzendkosten wordt max. € 10,- vergoed bij retourneren.

Betaling:

Wij bieden een aantal mogelijkheden om te betalen

  • alles vooraf,
  • alles bij aflevering (onder rembours)

De door u gewenste betalingswijze kunt u aangeven tijdens het bestelproces. Bijkomende kosten worden daar direct aangegeven. De feitelijke betaling verloopt daarna als volgt:

  • Betaling via iDEAL (vanaf Nederlandse bankrekeningen), BankContact/MisterCash (België), Mastercard of Vpay via de Rabo-Omnikassa: Volgt u de stappen op het scherm. Via uw vertrouwde internetbankieromgeving maakt u het factuurbedrag direct aan ons over. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Uw order wordt in behandeling genomen zodra de betalingsbevestiging via de OmniKassa binnen is gekomen. Sluit het scherm na het overmaken van uw betaling niet af via het rode kruisje in de rechterbovenhoek maar log uit op de aangegeven manier. U wordt dan teruggeleid naar deze website om uw bestelling af te ronden.
  • Betaling via overschrijving (met de invoering van SEPA volstaat het IBAN bankrekeningnummer voor betalingen vanuit alle EU lidstaten): Na plaatsing van uw order via de website krijgt u de orderbevestiging / vooruitbetalings-factuur per mail toegezonden. U kunt deze vervolgens betalen op een door u gewenste manier. Na ontvangst van uw betaling op onze rekening wordt uw order in behandeling genomen. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden. Houdt u echter wel rekening met de verwerkingstijd van uw betaling. Die kan oplopen tot 10 werkdagen.
  • Betaling bij aflevering (alleen mogelijk binnen Nederland): De rembourskosten worden 1 op 1 aan u doorbelast. Dit zijn uitdrukkelijk geen verzendkosten. U betaalt het factuurbedrag bij aflevering aan de chauffeur. Zorgt u ervoor dat u het bedrag in contanten gepast in huis heeft op het moment van afleveren (PIN betaling is nog niet mogelijk).

Levering:

Wij leveren uw bestelling via een pakketdienst naar onze keuze aan huis af. In de meeste gevallen zal gekozen worden voor PostNL.
Indien u niet thuis bent laat de bezorger bericht achter met daarop de verdere afhandeling. Hoe dit gaat verschilt per pakketdienst.

Product garantie:

  • Reclamaties dienen altijd schriftelijk, per mail of per post, aan ons te worden doorgegeven. Stuurt u (een kopie van) uw orderbevestiging mee, of vermeldt duidelijk uw naam, adres, e-mail adres en het ordernummer zoals op de met het pakket meegestuurde factuur staat vermeld. 
  • I.v.m. terugbetaling van een evt. restitutiebedrag hebben wij tevens het rekeningnummer nodig waarop de terugbetaling gedaan moet worden. Dit rekeningnummer dient hetzelfde rekeningnummer te zijn als waarvan u de betaling heeft gedaan. Dit om controle mogelijk te maken en fraude te voorkomen.
  • De betreffende goederen zullen aan ons geretourneerd moeten worden, zodat een deskundige de oorzaak kan vaststellen. De kosten voor de retourzending zijn voor rekening van de klant, tenzij het overduidelijk is dat de schade of het gebrek veroorzaakt is door materiaal- of productiefouten.
  • Zie verder “Bepaling Restitutiebedrag”.


Garantietermijn dekbedden

In het geval van schade of gebreken door materiaal- of productiefouten geldt:

  • Tot één jaar na aankoop 100% vergoeding of kostenloze vervanging.
  • Tot twee jaar na aankoop 50% vergoeding.
  • Tot drie jaar na aankoop 25% vergoeding.

Garantietermijn overige artikelen

In het geval van schade of gebreken door materiaal- of productiefouten geldt:

  • Tot 3 maanden na aankoop 100% vergoeding of kostenloze vervanging.
  • Tot 6 maanden na aankoop 50% vergoeding.

Bij latere reclamaties afhankelijk van de beoordeling door de deskundige.
Bij onzorgvuldig handelen of oneigenlijk gebruik vervallen de garantie aanspraken. Vochtvlekken kunnen nooit aanleiding geven tot garantie.

Bedenktijd/Herroepingsrecht:

Bepaling restitutiebedrag:

De bepaling van het restitutiebedrag zal plaatsvinden door een deskundige die hetgeen retour is ontvangen zal beoordelen en het restitutiepercentage zal vaststellen. Hiervan zal de klant z.s.m. op de hoogte gebracht worden. Bij akkoord door de klant zal het bedrag binnen 7 dagen overgemaakt worden. Terugbetaling vindt zoveel mogelijk plaats via dezelfe betaalmethode als waarmee u de oorspronkelijke betaling heeft gedaan.
Indien de klant niet akkoord gaat met het vastgestelde restitutiebedrag, dan blijven de goederen eigendom van de klant en dient de klant deze binnen 10 werkdagen te komen afhalen c.q. laten afhalen.

Annulering:

  • Annulering van producten die speciaal voor u op maat gemaakt worden is niet mogelijk.
  • Tot 2 dagen na plaatsing van uw order kunt u deze, mits het een artikel is uit het standaardassortiment, kosteloos annuleren.
  • Bij latere annulering, kan 5% van de goederenwaarde in rekening gebracht worden.
  • Bij annulering na verzending, worden de gemaakte verzendkosten in rekening gebracht, dit evt. bovenop de kosten van het vorige punt.
  • Annuleringen dienen altijd schriftelijk, per mail of per post, aan ons te worden doorgegeven. Stuurt u (een kopie van) uw orderbevestiging mee, of vermeldt duidelijk uw naam, adres, e-mail adres en het ordernummer. 
  • Terugbetaling vindt zoveel mogelijk plaats via dezelfde betaalmethode als waarmee u de oorspronkelijke betaling heeft gedaan.
  • Terugbetaling zal uiterlijk binnen 7 dagen na ontvangst van uw annulering plaatsvinden.

Best verkochte producten

Kameelharen all year dekbed

Door de kameelharen vulling kan dit dekbed grote temperatuur-verschillen aan....

Warmtefactor 8.8
Vanaf: Prijs € 213,50

Silk Eyemask / Zijden...

Echt zijden oogmasker geeft rust voor uw ogen en een diepere slaap in een lic...

Warmtefactor n.v.t.
Vanaf: Prijs € 9,10

Kameelharen zomerdekbed

Perfect dekbed voor de warmste periode van het jaar. De vacht van de kameel b...

Warmtefactor 4.7
Vanaf: Prijs € 152,50
Alle best verkochte producten